sobota, 27 czerwca 2015

W końcu wakacje.. a co z planami ?



Hej wszystkim powracam do pisania bloga ! Dlatego , że są wakacje  mam dużo czasu , a nauka nie będzie mi w tym przeszkadzać . Postaram się w tygodniu wstawiać 2 notki , czasami 3 . Więc przejdźmy do naszego tematu ! Tematu wakacji , które się właśnie wczoraj zaczęły.

W piątek miałam zakończenie roku szkolnego i po wakacjach idę do II gimnazjum.. Wow. Ten czas leci tak szybko , nie dawno jeszcze miałam ślubowanie klas I gimnazjum , a teraz już mamy nasze długo wyczekiwane wakacje.. No właśnie jakie mamy plany  ? Pod koniec lipca jadę do Krynicy , ja osobiście gór nie lubię , ale Krynica jest naprawdę pięknym miejscem że to jest wyjątek . Na pewno pojawią się jakieś zdjęcia oraz posty . Oczywiście , gdy będzie się coś działo.

W te wakacje będę dużo spędzać czasu w Warszawie , dlatego że mam blisko jakieś 35-40 min samochodem ? Nie wiem sama ale jest bardzo blisko . Strasznie lubię Warszawę , uważam że jest naprawdę cudnym miastem. Mogłabym w niej zamieszkać oraz zwiedzać każdy zakątek no ale nie mam czasu żeby co dzień jeździć do Warszawy .

Jeszcze planowałam wyjazd na Meet-Up 2015 , który odbywa się w Wrocławiu hali stulecia 22 sierpnia , ale nie mam z kim jechać i po prostu nie wiem czy to wypali.

Piszczę w komentarzach JAK i GDZIE spędzacie wakacje 2015 ! ♥

3 komentarze:

  1. Ja niestety nigdzie na wakacje się nie wybieram :/ + miłego wyjazdu :)

    http://kfieden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam planów...
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  3. No to widzę masz bardzo sprecyzowane plany - w przeciwieństwie do mnie, bo ja wiem, że jadę, ale nie wiem, jak i gdzie :D Udanych wakacji!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw po sobie komentarz ♥
♥ Zaobserwuj ♥
♥ Polecaj tego bloga ♥
Thank's