wtorek, 19 maja 2015

Youtubers ♥ Warsaw


Hej wszystkim przychodzę dziś do was z małym haul'em z Yeah Bunny oraz z krótkimi historiami z niedzieli. Byłam w pałacu kultury gdzie odbywały się targi ? Można to tak powiedzieć . Ogólnie było świetnie ! Zakupiłam torbę ekologiczna oraz case'a na telefon . Case poniżej jest na Iphone 6 , wiem że jest na stronie 5, 4 i 6+ ;) Kosztuje 45 zł , ale ja kupiłam go za 20 zł na przecenie . Również kupiłam sobie torbę LINK


Następnie poszłam do empiku gdzie kupiłam sobie płytę Justina Biebera believe wersję deluxe z 79 zł na 30 zł z tego co pamiętam , żeby nie było jestem Belieber ;)

I ostatnią przygodą jaka mi się przytrafiła to jak byłam w centrum oglądałam snapy Angeliki (LittleMooonster96 ) i zauważyłam ze była w złotych tarasach z Patrykiem , Jeremim oraz z Stu i pomyślałam że pewnie i tak ich nie spotkam . A jak było czerwone światło oni przechodzili przez pasy i po prostu byłam w szoku . Zrobiłabym sobie z nimi zdjęcie ale no niestety na pasach nie wypada z resztą nie było czasu :/ 

Snapchat: xcase_xo

Mam nadzieje , że wam się spodobała notka :3 Pamiętajcie o komentowaniu i polecaniu bloga ♥ 
Będę wam bardzo wdzięczna <3 

1 komentarz:

  1. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw po sobie komentarz ♥
♥ Zaobserwuj ♥
♥ Polecaj tego bloga ♥
Thank's