czwartek, 16 lipca 2015

Świat widziany na szaro ..



 Ostatnio siedząc na balkonie , oglądałam widoki ,które miałam przed sobą i zaczęłam rozmyślać nad ostatnim pytaniem , które mi zadano. Brzmiało ono tak : Dlaczego ludzie narzekają na świat ?

Czasami wydaje mi się , że ludzie nie doceniają tego co mają , tylko chcą więcej.. Nie dostrzegają piękna natury.. Nie dawno byłam w pewnym pięknym miejscu z moją siostrą i tam zdałam sobie sprawę , że niektóre miejsca są naprawdę ładne i przyjemnie się tam siedzi . Niestety co poniektórzy uważają świat za beznadziejny , siedzą całymi dniami zamknięci w pokoju i nawet nie dadzą szansy temu pięknu..
Czasami warto jest odłożyć laptop i iść się przejść w miejsce , gdzie będziesz mógł rozmyślać .. to na prawdę fajne uczucie :)













Pamiętajcie o komentarzach :) To motywuje <3

1 komentarz:

♥ Zostaw po sobie komentarz ♥
♥ Zaobserwuj ♥
♥ Polecaj tego bloga ♥
Thank's