środa, 22 lipca 2015

Wywiad z #1 - Po Prostu Patryk


Cześć ! Nowa seria? Jeśli dobrze pójdzie to owszem :) Wywiad z Po Prostu Patryk znany z Youtube prowadzi własny kanał ! Przeprowadziłam z nim , krótki wywiad o to on:

1. Co cię skłoniło do nagrywania na yt ?
Chęć podzielenia się z innymi tym co robię, granie w gry itp. plus to, że strasznie lubię gadać, a to, że moge się wygadać przed kamerą. I w sumie też to, że lubię kiedy ludzie się uśmiechają dzięki temu co robię  
2. Skąd pomysł na nazwę czy ta nazwa ma swoją historię ?
Niee, raczej pomysł zawdzięczam mojemu serdecznemu przyjacielowi Yoczookowi! Zmieniałem kanał i nie mogłem wymyślić nazwy a on zarzucił właśnie Po Prostu Patryk. I tak wyszło
3. Wiadomo że chodzisz do szkoły , czy po jej skończeniu masz zamiar iść na jakiś kierunek studiów , czy raczej zajmiesz się yt ?
Na pewno YT będzie ważną częścią :D Ale myślę, że na jakieś studia się wybiorę !
4. Jak łączysz YouTube z szkołą ?
-No staram się jakoś to rozkładać. Też nie jestem typem człowieka który poświęca dużo czasu na naukę, tylko troszkę, co jest trochę złe, ale wydaje mi się, że to nic. Staram sie nagrywać jak najczęściej, kiedy mam tylko okazję
5. Jaki masz kontakt z widzami/fanami ?
-Staram się mieć jak najlepszy! Codziennie odpisuję, odpowiadam na asku, na snapach. Odpowiadam na komentarze jak najczęściej potrafię, nie jest to proste, bo jest tego coraz więcej ale próbuję!
6. Teraz jesteś początkującym youtuberem i świetnie ci idzie , czy spotkałeś się z propozycją o przyjaźń ? Co o tym myślisz ?
-Początkujący to nie bardzo bo nie każdy wie, ale 3 lata temu zaczałem na yt. Ale teraz zaczałem od nowa. Niee raczej czegoś takiego nie miałem
7. Jakie było twoje marzenie z dzieciństwa? Kim chciałeś być ?
-Chyba piłkarzem ale to nie wyyjdzie
8. Twój najlepszy przyjaciel to Yoczook , znacie się 11 lat czy jak zaczynałeś nagrywać zwracałeś się o różne rady dotyczące nagrywania czy kontaktu z widzami ?
-Nie, chociaż czasami pytałem o jakieś rzeczy o których nie do końca miałem pojęcie, ale i tak zawdzięczam mu bardzo, bardzo dużo
9. Zanim założyłeś kanał to byłeś proszony o zdjęcia i podpisy ze względu na popularność Łukasza?
-Niee, bo wtedy nigdzie nie jeździłem
10. Czy jesteś zadowolony ze swojej pracy na youtube czy chcesz coś zmienić ?
Raczej jestem, fajnie wszystko się układa, jedyne to musze wymyślić jakąś ciekawą serię

Po za wywiadem , miałam okazje z nim normalnie porozmawiać i uważam , że Patryk jest naprawdę świetną osobą. Miły , kochany I przyjazny. Pamiętajcie żeby nie bać się napisać do niego :3
Gdzie znajdziecie Patryka :
Ask: SuruQQ KLIK
Fanpage: Po Prostu Patryk
Youtube: Po Prostu Patryk
Instagram: Gazdowsky 



Mam nadzieje , że wam się spodobało ! Piszcie co myślicie :)

2 komentarze:

♥ Zostaw po sobie komentarz ♥
♥ Zaobserwuj ♥
♥ Polecaj tego bloga ♥
Thank's