środa, 22 kwietnia 2015

B-day Haul


Hej wszystkim , przepraszam że mnie nie było , ale po prostu nie mogłam i nie miałam czasu . Szkoła i jeszcze problemy rodzinne itd , ale jest już nawet dobrze więc przychodzę do was z B-day Haul. Miałam urodziny 11 kwietnia i chciałam wam pokazać co dostałam . Nie chodzi tu o chwalenie się , tylko co możecie sobie kupić ,ponieważ dostałam pieniądze i za nie kupiłam ciuchy z marki H&M . Również mam zamówione eos'y ale niestety jeszcze nie przyszły . Więc zrobię o nich oddzielny post. Mam nadzieje że wam się spodoba post :)

Pierwszą rzeczą jest bluzka , jest ona krótsza z przodu,a dłuższa z tyłu biało czarna w paski. Kosztuje ona 39,99.  Koszulka jest naprawdę fajna i przewiewna idealna na ciepłe dni.

KLIK


Kolejnym zakupem są spodnie. Zwykłe granatowe spodnie tyle ,że nie mają guzika . Koszt- 59,90

KLIK

























 W niedziele pojechałam z siostrą na zakupy i tam wydałam resztę pieniędzy ,które dostałam. Zakupiłam dwie koszulki. Pierwsza jest biało-czerwona w paski. Od jakiegoś czasu kocham koszulki w paski , no normalnie to jest mój ulubieniec wiosenny. Zakupiłam ją za 39,90


Nad ostatnią koszulką dużo myślałam ,ponieważ no nie za bardzo mi się podobała , ale potem ją przymierzyłam i jest naprawdę fajna. Niby zwykła ,ale wzory dużo dają że ta bluzka pasuje np do czarnych spodni . Ja ubieram się na biało-czarno więc ta koszulka jest idealna , czasami założę inne kolory ale większość ubrań mam czarnych i białych . Ona kosztowała 50 złoty około , ale była na przecenie i kupiłam ją za  30 zł 

























Mam nadzieje że post się spodobał . Postaram się dodawać notki regularnie. Następny post będzie jak mówiłam o jajeczkach eos które zamówiłam jest ich trochę , ale nie wiem czy przedtem nie wstawię innego posta ponieważ oba zestawy zamówiłam w innych terminach.

 ♥Dziękuje za odwiedzanie mojego bloga pamiętajcie o komentowaniu co daje mi dużo radości zwłaszcza teraz gdy mam problemy rodzinne oraz o polecaniu mojego bloga ♥

3 komentarze:

  1. Te spodnie są najlepsze ;)
    Zapraszam - http://zabraxddd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka w czerwono-białe paski najlepsza :)

    http://kfieden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    u mnie na blogu mini konkurs !! :)
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw po sobie komentarz ♥
♥ Zaobserwuj ♥
♥ Polecaj tego bloga ♥
Thank's