wtorek, 7 kwietnia 2015

Czy warto zamawiać ciuchy z Loveit?


Hej dzisiaj przychodzę do was z sklepem Loveit.pl . Jeśli nie wiecie co to za sklep to już wam mówię. Strona internetowa z bluzami , koszulkami , eko torbami itp. Jest to sklep młodzieżowy . Nie wiem czy jest dostępny jako sklep normalnie . LINK DO SKLEPU 
Dam wam parę zdjęć.

Bluzy:
KLIK
KLIK





Ciuchy są naprawdę dobrze wykonane . Ja mam swoją bluzę już rok jest to bluza z tatuażami J.B . Są minusy i plus zacznijmy od plusów.

+ Bluza jest zrobiona poliestru a w środku ma taki polar . Miło się nią nosi według mnie jest na każdą porę roku wiosnę , lato , jesień czy zimę ! Teraz na wiosnę będzie idealna na letnią pogodę do legginsów, czy spodni . 

+ Tatuaże po praniu się nie spierają, a kolorystyka po części  się nie zmienia . 

Minusy :

- Po praniu miałam taki przypadek że ściągacze na szyi i na rękawach zrobiły się zielone. Tak zawiodłam się bo zapłaciłam 210 zł i byłam w szoku że po pierwszym praniu ona zafarbowała , ale nie martwcie się po 3-4 praniach zielona farbka zeszła . Okazało się że to gumki w ściągaczach miały kolor jasno zielony.

- Po roku noszenia bluza się trochę mechaci , ale to można usunąć więc nie sprawia żadnego problemu. 

Moja bluza wygląda tak :
KLIK
Bluza jest uniwersalna :)

Przesyłka? Jeśli chodzi o przesyłkę to jest okey, moja bluza doszła w ciągu trzech dni. Więc jak na ten sklep to bardzo szybko , bo tyle ile oni mają zamówień to jest niesamowite. Oczywiście niektórym może dojść wciągu 3-5 dni ,ale warte poczekania .

Koszt? Nie powiem nie jest najtaniej ,jednak wiemy za co płacimy tak? Wole zapłacić więcej i być z tego zadowolona, niż zapłacić mniej i produkt po tygodniu pójdzie do wywalenia .

Torby : 49 zł 

Czapki: 79 zł 

T-Shirts: 119 zł

Body: 119 zł 

Legginsy: 119 zł

Koszulki: 109 zł

Bejsbolówki: 239 zł

Bluzy Tattoo: 189 zł

Bluzy: 179 zł 

Pamiętajcie żeby doliczyć do tego przesyłkę :)
Mam nadzieje że pomogłam wam z wyborem kupna jakiejś rzeczy z Loveit :)
Link do sklepu : KLIK KLIK KLIK

Komentarze i obs to dla mnie motywacja <3

11 komentarzy:

  1. Ładna ta twoja bluza :)

    http://lena-xv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluza :) Nigdy nie miałam stycznościz tym sklepem:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne bluzy, w tej w róże się zakochałam *.* Niestety, cena... ale skoro jakość jest faktycznie warta takiej ceny, to może kiedyś się skuszę :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzy są dobrze zrobione :) Robione w Polsce nie w made in china xD

      Usuń
  4. Ale śliczne ta bluza w różyczki :)
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jesli rownież zaobserwujesz mojego bloga :)
    styleeforyouu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ciuchami to mam różnie, czasami kupuję stacjonarnie, czasami zamawiam ale nie mam ulubionego sklepu. Myślę, też o tym by zacząć buty zamawiać bo jak patrzę na sklep https://butymodne.pl/ to tu jest tak duży wybór, którego nigdzie stacjonarnie nie znajdę. Zawsze jednak miałam obawy czy dobrze dopasuję rozmiar, ale chyba najwyższa pora spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie ja nie znam tej marki, ale muszę przyznać, że jak najbardziej sama odzież dla mnie jest niezwykle ważna. Osobiście zachwalam sobie ciuchy z https://plnylala.pl/ i to ich posiadam zdecydowanie najwięcej. Dlatego właśnie lubię się modnie ubierać.

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw po sobie komentarz ♥
♥ Zaobserwuj ♥
♥ Polecaj tego bloga ♥
Thank's