sobota, 9 maja 2015

Common White Girl Tag



Hej kochani , długo mnie nie było zdaje sobie z tego sprawę. Już wam mówię czemu się nie pojawiały posty. Ponieważ dużo się działo , byłam w szpitalu miałam jakieś dziwne plamy na rękach i nie wiadomo co to , aż sześciu lekarzy oglądało moją rękę no i zrobili zdjęcia. Dostawałam jakieś maści i spreje i jak na razie schodzi :) Drugim powodem jest to , że moja babcia jest w szpitalu od ponad dwóch tygodni , jest na oiomie chyba tak to się mówi , nie wiem. Po prostu jest w ciężkim stanie i jeżdżę do niej z nadzieją że się obudzi i zacznie oddychać samodzielnie, a nie przez maszyny.
Dziś zrobię tag , który jest bardzo popularny na blogach i vlogach . Jest to Common White Girl Tag

1. Ulubiony napój z Starbucksa? 
- Może to dziwne , ale nigdy nie piłam starbucksa ;) W mojej okolicy nawet go nie ma .

2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
- To zależy , jeśli chodzi tak do szkoły no to wstaję o 6:25 jem śniadanie, ubieram się i siedzę w łazience z 30 min . Więc jak mam na 8:00 to o 7:20-30 jestem gotowa , a jeśli chodzi o dni wolne typu , weekend , wakacje , święta itp to dłużej :)

3. Ile selfie robisz dziennie? 
- Czasami nie robię w ogóle , a czasami robię nawet 50 , ale to jak mam zmienić profilowe na fb czy zdjęcie na instagrama . Wole chodzić na sesje ;)

4.Ile masz obserwatorów i zdjęć na instagramie? 
- Liczba się zmienia non stop bo ktoś mi da follow , a ktoś da unfollow to normalne haha . Obserwuje mnie 1508 os , a zdjęć mam 20 :) Jeśli chcecie mnie zaobserować to zapraszam <3 MÓJ IG



5. Używasz zwrotów "LOL" i "OMG" na głos? 
-  Czasami .

6. Czy nosisz jedną rzecz po kilka razy?
- Może tak, nie nosze zapoconych ubrań na drugi dzień , ani brudnych . Można tez pomyśleć że ubieram się non stop w to samo dlatego że kocham biały i czarny kolor i mam dużo bluzek w paski haha .

7. Czy jesteś rasistką? 
- NIE ! Toleruje czarnoskórych , związki chłopak z chłopakiem , dziewczyna z dziewczyną , to jak kto się ubiera ;) 

8. Ile masz tweetów? 
- Około 11,1 tyś , ale nie wchodzę już na TT 

9. Instagram vs Twitter vs Tumblr
- Oczywiście że Instagram <3

10.Jak spędzasz większość swojego czasu? 
- To zależy od humoru ale myślę że muzyka , instagram i messenger ;) No z psem się bawię i siedzę na balkonie i rozmyślam.

11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem? 
-Hmm trudne pytanie jeśli chodzi o youtubera fashion itd to Angelika <3 A jeśli chodzi o gameplay to zdecydowanie Rezi :D Ale lubie też innych youtuberów  :3

12.Jak często malujesz paznokcie? 
- W wiosnę i lato mam długie paznokcie więc raz na tydzień lub dwa tygodnie :)  Nie zmieniam często .

13.Jesteś zakupoholiczką? 
- Raczej tak ;) Non stop do mnie przychodzą jakieś paczki i zawsze jak dostanę kieszonkowe czy coś to od razu na zakupy z moją siostrą .

14.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny". 
- Pierwsze słyszę haha.

15. Czy posiadasz dużo ubrań? 
- Nie wiem :) 

16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
- Jeśli chodzi o lody czy napoje chłodzące to czasami , ale tak to nie .

17.Robisz makijaż codziennie?
- Nie zawszę :)

18.Jakie są twoje oceny w szkole? 
- No to zależy bo są przedmioty w których jestem słaba np: Chemia , Matma . Ale są też takie w których jestem dobra. 

19. Jak często stylizujesz swoje włosy? 
- O nie.. każdy mi mówi żebym dała spokój włosom bo non stop je poprawiam haha :D

20. Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"? 
- Nie zawsze . 

To by było na tyle mam nadzieję , że wam się spodobało :)  Zapraszam na mojego instagrama <3 
Pamiętajce żeby skomentować , to miłe z waszej strony i motywuje do dalszego działania :)

2 komentarze:

♥ Zostaw po sobie komentarz ♥
♥ Zaobserwuj ♥
♥ Polecaj tego bloga ♥
Thank's